Anne-Marie Naca, sefa de sala a unui restaurant din Capitala, subliniaza utilitatea criticilor: "Fostul meu sef este un perfectionist. Imi urmarea fiecare pas si la cea mai mica greseala ma critica dur. La inceput, am luat totul ca pe ceva personal, ma enervam si ma suparam foarte rau. Dar cand am ajuns sa fac un lucru de zece ori mai bine doar pentru a nu mai primi reprosuri, am inteles ca toate aceste critici m-au ajutat".
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro