"Mai mult ca oricind sintem obsedati de tinerete. Frica de imbatrinire ne bintuie mai mult decit kilogramele in plus", scrie Christa D’Souza intr-un articol publicat de cotidianul britanic "The Guardian". Dupa o luna de documentare si zeci de interviuri cu femei trecute de 40 de ani, dar si cu experti din moda, medicina si cosmetica, specialisti in publicitate sau jurnalisti de la reviste glossy, autoarea pune degetul pe ultimul fix al societatii: gerontofobia.

Femeile dau si 100 de euro pentru o crema antirid, dar formule antibatrinete se gasesc la toate preturile. Companiile au inceput sa isi promoveze leacurile si in Romania, motiv pentru care Gerovitalul si-a facut de curind o noua campanie. Teama se infiltreaza chiar si la femeile de 25 de ani, care ar putea suferi de "riduri dermocontractante". "Cind vine vorba despre produse cosmetice este foarte dificil sa faci alegerea potrivita pentru tine. Exista atit de multe marci pe piata romaneasca, incit te poti pierde foarte usor intre caracteristici, intre avantaje si dezavantaje", isi intimpina consumatoarele site-ul antirid.com. "E o versiune putin diferita a problemei cu imaginea.