Anul acesta Festivalul si Concursul International "George Enescu" (1-23 septembrie) se va desfasura, concomitent in sapte orase - Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj, Brasov, Bacau, Sibiu - si va beneficia, cel putin aparent, de o mai buna mediatizare. Pana in prezent, exista parteneriate (externe) parafate de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC) - principalul organizator - cu CNN, Mezzo, Euronews si Radio France International.


Un prim parteneriat a fost semnat cu CNN Turner Broadcasting System Inc., reprezentat prin CNN International Television si CNN International Interactive. Astfel, reteaua internationala de stiri va prezenta spotul publicitar in America si Europa si va expune banner-ul Festivalului pe site-ul propriu, precizeaza Mediafax citand un comunicat al organizatorilor. In plus, CNN va avea un corespondent special in Romania pe perioada desfasurarii festivalului.

Mezzo va anunta festivalul prin emisiunile sale "Magazine des Festivals" si "Agenda". Postul TV este interesat si de preluarea unor evenimente din cadrul festivalului de la Bucuresti. Euronews va difuza spoturi publicitare despre "Enescu", pe o perioada de aproximativ 13 saptamani, si va avea un corespondent special in Romania in luna septembrie. Radio France International a prelungit parteneriatul, inceput in 2005, cu organizatorii Festivalului "George Enescu", in vederea mediatizarii evenimentului in Franta si in tarile francofone.