Primul post de televiziune de nunti se va lansa, luna viitoare, in Polonia, Romnia si Rusia, sub numele de Wedding Channel, avind ca public tinta clasa de mijloc, din ce in ce mai bine conturata, din Europa de Est.
Potrivit `The Guardian`, postul, numit Wedding TV, s-a lansat deja in Marea Britanie pe platforma Sky in luna decembrie a anului trecut, incercind sa atraga clienti de publicitate cum ar fi cei din industria florilor, florariilor sau a produselor de infrumusetare. Pe linga programele obisnuite de tip reality show, concursuri si programe de stabilire a unor relatii, postul difuzeaza si o serie de programe speciale de Valentine`s Day. Desi audienta britanica este vazuta ca fiind foarte profitabila - in 2007 fiind estimate 335.000 de nunti, pentru care se vor cheltui aproximativ 5,3 miliarde de lire sterline - postul a anuntat ca intentioneaza sa se lanseze si pe alte piete.

Directorul postului, Marc Conneely, a spus ca recentele calatorii spre Rusia i-au deschis ochii cu privire la schimbarile deosebit de rapide in ceea ce priveste veniturile oamenilor. "Acum au averi enorme", a spus el, anuntindu-si planurile de lansare a postului in Rusia, Polonia si Romania pina la sfirsitul lunii martie. "Iar nuntile sint acele lucruri pentru care oamenii isi inchid conturile din banca", a adaugat Conneely, fost director la MTV.


Despre autor:

Sursa: 7plus.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.