Potrivit `The Guardian`, postul, numit Wedding TV, s-a lansat deja in Marea Britanie pe platforma Sky in luna decembrie a anului trecut, incercind sa atraga clienti de publicitate cum ar fi cei din industria florilor, florariilor sau a produselor de infrumusetare. Pe linga programele obisnuite de tip reality show, concursuri si programe de stabilire a unor relatii, postul difuzeaza si o serie de programe speciale de Valentine`s Day. Desi audienta britanica este vazuta ca fiind foarte profitabila - in 2007 fiind estimate 335.000 de nunti, pentru care se vor cheltui aproximativ 5,3 miliarde de lire sterline - postul a anuntat ca intentioneaza sa se lanseze si pe alte piete.

Directorul postului, Marc Conneely, a spus ca recentele calatorii spre Rusia i-au deschis ochii cu privire la schimbarile deosebit de rapide in ceea ce priveste veniturile oamenilor. "Acum au averi enorme", a spus el, anuntindu-si planurile de lansare a postului in Rusia, Polonia si Romania pina la sfirsitul lunii martie. "Iar nuntile sint acele lucruri pentru care oamenii isi inchid conturile din banca", a adaugat Conneely, fost director la MTV.