"Zece pentru Romania", proiect initiat de Realitatea TV si bazat pe o cercetare sociologica realizata de patru institute de sondare a opiniei publice (INSOMAR, IMAS, TNS - CSOP, CURS) isi propune identificarea si recunoasterea la nivel national a celor mai valoroase personalitati ale momentului - elitele societatii anului 2006.

Saptamana trecuta, in cadrul emisiunii "Zece pentru Romania", transmisa de Realitatea TV, in fiecare duminica incepand cu ora 16.30, marcile romanesti au facut subiectul unei noi dezbateri. Categoria "marcilor" este nou introdusa in cercetarea de anul acesta, inlocuind-o pe cea a "oamenilor de afaceri". Aceasta modificare este doar una dintre schimbarile pe care anul 2006, al doilea din seria celor zece, le-a adus in cercetarea "Zece pentru Romania". Alte schimbari sunt: introducerea spre cercetare a unor noi categorii profesionale, arhitecti, scriitori, istorici, medici chirurgi si avocati; efectuarea cercetarii dintr-o dubla perspectiva: a membrilor breslei cercetate si a opiniei publice. Astfel, membrii breslei isi vor evalua colegii, pentru ca, apoi, evaluarea facuta de ei sa fie comparata cu cea a opiniei publice.