Afacerea cu borduri a municipalitatii s-a dovedit falimentara pentru Bucuresti din cauza ca noile piese au inceput deja sa se erodeze. Desi mai slabe calitativ, bordurile de beton au "modernizat" strazile in schimbul a zeci de miliarde de lei.

Afacerea cu borduri casante a municipalitatii s-a dovedit falimentara pentru Bucuresti din cauza ca noile piese au inceput deja sa se erodeze. Desi au cheltuit zeci de miliarde de lei pentru montarea lor pe marile artere de circulatie, edilii s-au apucat sa inlocuiasca si bordurile pe stradutele dintre blocuri.

Primaria a realizat ca are prea multi bani in buget si, prin urmare, a gasit solutia pentru cheltuirea lor. Anul acesta, conturile firmelor de constructii au fost ingrosate substantial de contractele de reabilitare sau de intretinere a infrastructurii rutiere, la pachet cu cele de inlocuire a bordurilor. Municipalitatea a dat dovada de dispret total fata de cheltuirea banului public cand a acceptat "oferta" constructorilor, care au inclus in contractele de asfaltare si inlocuirea bordurilor. Astfel, Primaria n-a avut timp sa verifice calitatea bordurilor care se monteaza in Bucuresti, dar nici pretul de achizitie ori firma producatoare de produse prefabricate, ceea ce a dus la rezultate catastrofale.

Mare parte din arterele "operate" in aceasta vara vor iesi din iarna ca dupa razboi. Cu toate ca lucrarile de asfaltare trebuie sa aiba, din acest an, o perioada de garantie de patru ani, bordurile inlocuite la inceputul verii au inceput deja sa crape sau sa se erodeze, fapt intalnit pe Bd. Theodor Pallady sau Bd. Camil Ressu.