De altfel, actualizarea anuala a taxei TV in functie de indicele de inflatie este prevazuta de noua lege a SRR si SRTv, care se afla in dezbaterea Parlamentului. Aceste declaratii au fost facute de Tudor Giurgiu, ieri, conform Mediafax,in timpul unei conferinte de presa organizate pentru a prezenta un bilant al SRTv la un an de la preluarea mandatului.

Ciudat, dar anuntul lui Giurgiu pare sa contrazica informatia tot de el lansata, ieri, conform careia TVR a luat anul acesta mult mai multi bani din publicitate decit anul trecut si sa alimenteze, mai degraba, zvonurile ca televiziunea e intr-o criza acuta de lichiditati. In plus, ce n-a spus ieri Giurgiu e ca, anul acesta, intreaga piata a publicitatii TV a crescut fata de anul trecut cu peste 30%, deci nu e vorba de vreo performanta a noii agentii de publicitate, Splendid Media.

De asemenea, Tudor Giurgiu a spus ca, printre obiectivele stabilite de conducerea SRTv pe termen lung se afla si diversificarea portofoliului de programe. El a explicat ca are in vedere lansarea, in maximum cinci ani, a unui post de televiziune de stiri, care sa fie dublat de un "website activ dedicat stirilor". Potrivit lui Giurgiu, in urmatorul an si jumatate, institutia abia va fi consolidata, asa ca planurile referitoare la posturile noi nu vor putea fi concretizate decit dupa aceea.

Citeste si:

De asemenea, el a spus ca ia in calcul si lansarea altor posturi de televiziune de nisa, cum ar fi unul pentru copii si tineret sau a unui post care sa difuzeze programe din arhiva TVR. Cu totul, postul public ar ajunge, astfel, sa detina nu mai putin de sapte televiziuni, sustinute in cea mai mare masura de banii platitorilor de abonamente, proiect extrem de ciudat si controversat al boss-ului unei televiziuni care, de un an incoace cade lent, dar sigur, in topul audientelor.

In plus, daca ia in calcul inca trei canale, de ce se plinge ca TVR are un excedent de cca. 800 de oameni? Una peste alta, TVR continua sa fie un loc al "misterelor".