CFR a inceput lucrarile de reabilitare a liniei de cale ferata Bucuresti - Constanta, iar toate trenurile de pe aceasta ruta circula deviat si cu restrictii. Pentru bucuresteni vestea proasta e ca majoritatea trenurilor spre mare vor pleca acum din Gara Obor.

Sezonul estival, care va fi deschis oficial de la 1 Mai, incepe cum nu se poate de prost pentru romanii care nu dispun de o masina pentru a ajunge pe Litoral. Cea mai sigura si rapida varianta de pana acum, trenul, se transforma in cea mai lenta.

Daca anul trecut drumul cu trenul pana la Marea Neagra se putea face si in doua ore si jumatate, acum, turistii care se vor imbarca la Bucuresti vor numara pe ceas nu mai putin de 4 ore pana la Constanta si chiar 5-6 ore daca vor sa ajunga pana la Mangalia. Si asta din cauza lucrarilor pe care Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA le-a demarat de la 25 aprilie pentru modernizarea tronsonului de cale ferata Bucuresti - Constanta, lucrari care se vor intinde pana in 2009.

Prima etapa a acestor lucrari prevede reabilitarea liniei Bucuresti Nord - Baneasa - Pantelimon, care va fi complet inchisa pana pe 15 noiembrie, cu modernizarea statiei Baneasa si a podurilor Miorita si Herastrau. In aceste conditii, circulatia spre Constanta a fost deviata pe traseele Bucuresti Nord - Chitila - Buftea - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari - Pasarea.