Singura emisiune care a reusit, uneori, sa o bata pe Teo la audienta este "9595". Aparitia, acum un an, a lui Cristian Andrei in intervalul orar dominat clar de Pro TV i-a facut pe unii cronicari de televiziune sa afirme ca decizia conducerii postului din Baneasa este una gresita, supusa unui esec rasunator.
Cu toate acestea, ratingul mediu inregistrat de "9595" in luna octombrie 2005 este cu doar cu o jumatate de punct mai mic decat cel al emisiunii moderate de Teo.

Reteta testata

Reteta adoptata de Antena 1, desi originala, s-a inscris in linia celor care se dovedisera deja a avea succes la publicul roman: aducerea in dezbatere televizata a problemelor oamenilor simpli si incercarea de a gasi solutii pentru acestea. De data aceasta insa, ca moderator nu a fost aleasa o vedeta deja rodata, ci chiar un om specializat in rezolvarea problemelor personale: un medic psihiatru.

Modul diferit de a trata invitatii si de a pune problema a atras publicul, la inceput din curiozitate, apoi in incercarea de a gasi rezolvarea problemelor asemanatoare cu cele prezentate in emisiune.
Aparitia unor vedete precum Anca Sigartau, Nicolae Guta sau Mama-Natura (Roxana Ionescu) a crescut notorietatea emisiunii, astfel ca audienta acesteia se mareste in mod constant.

O jumatate de milion de telespectatori

Citeste si:

In anul scurs de la prima editie, sute de romani au beneficiat de sfaturile doctorului. In ceea ce priveste publicul, comparand audienta emisiunii din octombrie 2004 cu cea din octombrie 2005, numarul telespectatorilor care urmaresc sfaturile doctorului Andrei s-a dublat.

Daca in octombrie 2004 show-ul Antenei 1 avea, in medie, 2,4 puncte de rating si 12,9% cota de piata, in 2005, acestea au crescut la 4,7 puncte, respectiv 18,9%. Ceea ce inseamna ca numarul de telespectatori a crescut de la o medie de 261.000, in octombrie 2004, la 500.000 in aceeasi luna a anului curent.

Teo, lider de audienta

Totusi emisiunea moderata de Teo este in continuare lider de piata, chiar daca in octombrie 2004 se uitau la Pro TV, de la 17.45, cu 100.000 de telespectatori mai mult decat in octombrie 2005. Daca, anul trecut, Teo realiza 6,3 puncte de rating si 26,6% cota de piata, in octombrie 2005 a inregistrat 5,2 puncte de rating si 21,4% cota de piata. Adica, din cei 673.000 de telespectatori care urmareau "Teo" anul trecut au mai ramas 557.000 in 2005, cu toate imbunatatirile aduse formatului. Datele de audienta provin de la TNS - AGB International si se refera la publicul urban.