De la jumatatea lunii septembrie, haosul rutier din Bucuresti se va accentua. Pentru ca nu au solutii alternative care sa ii linisteasca pe soferi, autoritatile prefera sa nu ofere prea multe informatii legate de inceperea lucrarilor in partea carosabila. In urma cu doua saptamani, nimeni nu stia cand demareaza proiectul de reabilitare a Podului Grant. Acum se cunoaste si valoarea estimativa a lucrarilor, situata in jur de 300 miliarde de lei.

Pe 15 septembrie va avea loc licitatia pentru desemnarea firmei care va executa lucrarile. Pana ieri cumparasera caietul de sarcini cinci societati. Este de asteptat ca numarul lor sa creasca, deoarece documentatia poate fi achizitionata pana in ziua licitatiei. Lucrarile vor dura opt luni. Asta inseamna ca Podul Grant va fi "interzis" soferilor pana in luna august a anului viitor, iar cele trei luni de iarna nu se va lucra.

Potrivit unor surse din Primaria Capitalei, circulatia pe pod va fi inchisa total numai una sau doua saptamani. Ramane de vazut daca aceasta hotarare va fi respectata, avand in vedere ca hidroizolatia trebuie fixata pe toata calea de reulare. La ultima reabilitare a Podului Grant, constructorul nu a facut decat "peticeli". Rutele soferilor, care vor trebuie sa ocoleasca santierul, vor fi cu cativa kilometri mai lungi. Haos rutier este si in cartierul Drumul Taberei, locuitorii de aici temanduse chiar ca vor ramane izolati, dupa ce zona Razoare a devenit un santier.