Si cine ar fi cei mai indicati sa faca schimbarile de rigoare daca nu oamenii obisnuiti, utilizatorii cotidieni de metrou. Asa ca Metrorex va provoaca sa alegeti denumiri fresh, nou-noute care sa se potrivesca mai bine cu realitatea urbana curenta.
Propunerile dumneavostra pot fi trimisepana vineri, 3 aprilie, pe adresa contact[@]metrorex.ro. Insa nu va asteptati la o revolutie totala! Metrorex nu o sa accepte propunerile voastre daca denumirea nu reflecta un fapt real legat de zonele respective.
Mai amuzant o sa fie dupa aprobarea noilor nume, pana cand oamenii vor uita de numele vechi. Pana atunci va dorim calatorie placuta!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro