"Un astfel de lucru l-am aflat si eu de curand si trebuie sa atragem atentia tuturor, deoarece suntem foarte importanti in modificarea comportamentului. Facem foarte multa cercetare si constatam ca nu toti romanii sunt constienti de problemele de mediu. Trebuie sa-i socam cu mesaje, pentru a-i trezi la realitate", a precizat ea.

Reprezentantul Carrefour a aratat ca, la sfarsitul primului semestru, comertul de vanzare cu amanuntul avea o pondere de 41 la suta in Romania, iar hipermarketul reprezinta cel mai mare loc unde romanii isi fac cumparaturile. "Noi stimulam consumul, sporim puterea de cumparare, cream locuri de munca, dar si curente si putem induce consumatorilor un comportament pro-mediu", a precizat directorul de marketing al Carrefour.

Andreea Mihai a subliniat ca, in incercarile de promovare a unui comportament responsabil de mediu, cei mai importanti sunt copiii, pentru ca ei reprezinta viitorul si sunt mai receptivi la mesaje. "Noi, in toate actiunile, pe internet, in toate cataloagele, vom deveni tot mai vizibili pentru a le spune oamenilor ce trebuie sa faca. Suntem pro-eco", a adaugat ea.