Reprezentantul Carrefour a aratat ca, la sfarsitul primului semestru, comertul de vanzare cu amanuntul avea o pondere de 41 la suta in Romania, iar hipermarketul reprezinta cel mai mare loc unde romanii isi fac cumparaturile. "Noi stimulam consumul, sporim puterea de cumparare, cream locuri de munca, dar si curente si putem induce consumatorilor un comportament pro-mediu", a precizat directorul de marketing al Carrefour.
Andreea Mihai a subliniat ca, in incercarile de promovare a unui comportament responsabil de mediu, cei mai importanti sunt copiii, pentru ca ei reprezinta viitorul si sunt mai receptivi la mesaje. "Noi, in toate actiunile, pe internet, in toate cataloagele, vom deveni tot mai vizibili pentru a le spune oamenilor ce trebuie sa faca. Suntem pro-eco", a adaugat ea.
Despre autor:
Sursa: Green-Report
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro