"Zoom" va transmite zilnic intre orele 5 si 24 - atat imagine cat si sunet - pentru cei peste 700.000 de bucuresteni care calatoresc cu metroul. Programele vor include buletine de stiri, divertisment, dar si informatii utilitare si de proximitate necesare calatorilor.

Astfel, dimineata calatorii se vor conecta la principalele stiri ale zilei, vor putea urmari revista presei si vor primi informatii de prima necesitate legate de trafic, financiar, meteo, sport si timp liber. Nu vor lipsi rubricile de horoscop, bucatarie, sanatate, curiozitati, turism si mondenitati.

In scurt timp, "zoom-erii" vor avea ocazia sa-si transmita prin intermediul acestei retele mesaje, dedicatii sau anunturi de mica publicitate in sistem SMS. Ei vor face astfel parte din comunitati locale create in jurul statiilor de metrou, dupa modelul de succes al comunitatilor online.

Citeste si:

"Investitia pentru lansarea Zoom depaseste 2 milioane de euro. Am instalat peste 700 de ecrane intr-un timp record, de numai 2 luni. Cred insa ca toate eforturile noastre vor avea un rezultat pozitiv. Zoom va colora experienta bucuresteanului care calatoreste cu metroul si va oferi un canal de comunicare unic cu un public extrem de fidel", a declarat Gabriel Faflei, director general Monopoly Media.

"Zoom" este un produs al Monopoly Media, companie parte din grupul de presa Realitatea-Catavencu.
Monopoly Media este cea mai importanta companie de publicitate indoor din Romania si detine o retea de peste 2500 de ecrane in peste 40 de orase.

Grupul RealitateaCatavencu are operatiuni in televiziune, radio, publishing si new media. Portofoliul grupului cuprinde printre cele mai credibile produse media premium din Romania, printre care RealitateaTV, The Money Channel - primul canal tv de afaceri, "Academia Catavencu" - cel mai influent saptamanal romanesc de satira politica, "Cotidianul", precum si retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM.