“Locomotiva este din anul 1909 si este realizata de un renumit constructor german de locomotive. Am pus-o acolo cu scop decorativ, intrucat aceasta gara, ca si altele din judet, are nevoie de unele decoratii”, a afirmat Tamas Sandor.
O alta locomotiva, de data aceasta un model pentru calea ferata ingusta de la Comandau, a fost achizitionata recent de autoritatile judetene pentru Complexul Tehnic Planul Inclinat. Locomotiva Diesel cantareste peste 30 de tone si ar putea fi introdusa in circuit turistic.
In prezent, cladirea garii din Sfantu-Gheorghe este degradata, multa vreme nu a avut ceasuri pe peron, sala de asteptare este frecventata de persoanele fara adapost, iar biroul pentru bagaje de mana nu functioneaza. Din pacate, spune primarul din Sfantu-Gheorghe, Antal Arpad, atat gara cat si terenul apartin de CFR, iar administratia locala nu poate face investitii in acest obiectiv.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro
-
Violeta Bănică, adevărul despre iubitul mamei sale. Cum se înțelege...
Sursa: kudika.ro