Potrivit Realitatea TV, cei doi s-ar fi aflat, pret de aproximativ un sfert de ora, sub acoperisul restaurantului Taverna Sirbului, din spatele Casei Presei Libere. Seful statului ar fi ajuns in zona in jurul orei 14.00, insotit de alaiul SPP, iar patronul circiumii, directorul ,,Jurnalului National’’, Marius Tuca, ar fi facut oficiile de gazda, intimpinindu-l si conducindu-l inauntru pe inaltul oaspete. Pe la 14.15, seful pecist ar fi iesit pe usa din dos.

Purtatorul de cuvint al Administratiei Prezidentiale, Adriana Saftoiu, a dat asigurari ca Traian Basescu nu s-a vazut cu Dan Voiculescu. Potrivit unor surse de la Cotroceni, liderul PC ar fi aparut dupa presedinte, care urma sa se intilneasca la Taverna cu unii dintre consilierii sai, dar, aflind cine mai vine, ar fi plecat el. Cu toate acestea, persoane care se aflau in zona au vazut ca nici Traian Basescu, nici Dan Voiculescu nu a stat la terasa, singura care era deschisa la acea ora pentru public, ci undeva in restaurant.

Versiunea adevarata a povestii este greu de stabilit. Nici macar Marius Tuca nu poate fi folosit ca martor: "Nu stiu daca cei doi s-au intilnit si, evident, nici daca au stat la aceeasi masa. Ceea ce stiu sigur este ca eu nu l-am intimpinat pe Basescu, asa cum au zis baietii astia".

Telenovela cu injuraturi pe A3

Dan Voiculescu il acuza pe Mircea Dinescu ca i-a cerut o emisiune la Antena 1 in schimbul dosarului sau de urmarire informativa de la CNSAS. Acel dosar nu putea fi insa obiect de santaj sau de rasplata.

Citeste si:

Conflictul dintre Dan Voiculescu si Mircea Dinescu a ajuns la apogeu miercuri seara, cind amindoi au intervenit in direct in emisiunea ,,Stirea zilei’’ de pe Antena 3. Afirmatia transanta a lui Mircea Dinescu ca Voiculescu a fost informator a provocat replica acestuia din urma. ,,Vreau sa il intreb pe domnul Mircea Dinescu daca isi aminteste cine m-a cautat pe mine sa vin la CNSAS, ca sa vad ca de fapt eu nu am fost informator, ci ca, din contra, eram urmarit? (...) M-a dus sus, mi-a dat dosarul ca am fost urmarit, dupa care m-a rugat sa-i dau o emisiune la Antena 1. (...) Domnul Dinescu a venit personal la sediul meu, din Strada Girlei, sa ma invite sa-mi iau dosarul (...)’’, a povestit Voiculescu la Antena 1. Potrivit lui Dinescu, nu a existat insa nici o discutie cu Voiculescu despre dosarul de urmarire inainte ca acesta sa-l vada la sediul CNSAS. ,,A fost o surpriza pentru noi cind a venit la CNSAS. Pur si simplu ne-am trezit cu el si eu am zis, uite domnule, interesant. M-am dus si l-am luat de la poarta. A avut loc apoi o intilnire cu el in sala de colegiu, unde a fost intrebat daca stie cine ar putea fi «Felix». A raspuns ca poate e unul care l-a turnat pe el’’, spune la rindul sau Dinescu.

"Mi-au zis sa vorbesc cu patronul"

Cit priveste emisiunea pe care Dinescu a avut-o la Antena 1, ,,Potopul dupa Dinescu’’, a fost difuzata intr-adevar dupa octombrie 2003, momentul in care Voiculescu si-a vazut dosarul de la CNSAS. Prima editie a fost difuzata pe 16 mai 2004, insa contractul intre Dinescu si postul din Baneasa a fost semnat pe 1 septembrie 2003, potrivit lui Sorin Oancea, vicepresedinte la Antena 1. Colaborarea a presupus inainte si o serie de aparitii in emisiunea lui Marius Tuca. ,,Pentru ca productia intirzia, Dinescu ne-a spus ca nu poate astepta atit, sa-i dam totusi niste bani. Si i-am dat un avans de 8.000 de euro, urmind ca aceasta suma sa se scada apoi din plata pe care, potrivit contractului, noi trebuia s-o facem per editie’’, isi aminteste Sorin Oancea. Potrivit lui Dinescu, contractul a fost rupt atunci cind nu s-a mai inteles in privinta onorariului.

"Singura data cind m-am intilnit si am discutat cu Voiculescu despre aceasta emisiune a fost atunci cind a aparut problema cu banii si baietii mi-au zis sa merg sa vorbesc cu patronul. Iar el mi-a zis: «Draga, stii ca si eu am probleme cu ei cind iau salariul». Iar eu i-am zis: «Pai, zic, eu plec si pleaca si mata’ de la ticalosii astia». Si asa s-a terminat totul", spune Dinescu. Sorin Oancea sustine ca nemultumirea lui Dinescu a constat in faptul ca acesta a vrut ca suma de 8.000 de euro primita avans sa fie considerata prima de instalare si sa nu fie luata in calcul la plata per emisiune. "Contractul nu prevedea insa asta", mai spune acesta.