"Am si eu hainele acelea sifonate, i-a spus Birchall oficialului chinez, duceti-le la calcat". Chinezul nu s-a putut abtine si, in ciuda politetei de gazda, i-a replicat ca pentru acest lucru exista angajati la hotel si ca de aceea au fost cazati la un hotel de cinci stele, ca sa aiba si servicii de calcat haine, printre alte facilitati.
"Domnisoara, eu sunt director, nu angajat al hotelului", i-a atras atentia oficialul. Acesta a fost atat de suparat de jignirea care i s-a adus, incat doar rugamintile celorlalti romani, prelungite si incalzite cu mai multe pahare de tarie la un restaurant din preajma, au reusit sa-l impace.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro