Corneliu Vadim Tudor si-a motivat aceste demers prin faptul ca suma cheltuita de cei doi lideri politici in campania electorala de pe televiziune este "o suma colosala".
Liderul PRM sustine ca difuzarea a 30 de secunde de videoclip electoral "costa in jur de 1.200 de euro", iar clipurile electorale ale lui Tariceanu si Geoana apar de cate 7-8 ori pe seara pe cate un post de televiziune, ceea ce ar da un cost total pe luna, numai pentru campania de pe televiziune, de aproximativ 300.000 de euro.
Principala nemultumire a liderului PRM este insa, dupa cum a si recunoscut, ca partidul sau nu ar avea bani suficienti pentru a duce o campanie electorala pe posturile de televiziune.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro