Liga Profesionista de Fotbal a devenit partenerul oficial al Realitatea TV. Intre cele doua institutii s-a semnat un contract de parteneriat prin care Realitatea TV sponsorizeaza cel mai puternic si mai popular sport din Romania.

Liga 1 de fotbal se va numi astfel Liga 1 Realitatea. Astfel, caietul de sarcini prevede ca partenerul oficial al LPF “va fi mentionat obligatoriu la inceputul fiecarei transmisii, la sfarsitul reprizei 1, la inceputul reprizei a II-a si la sfarsitul fiecarui meci de fotbal”.

De asemenea, in caietul de sarcini al licitatiei se prevede ca, “in orice comentariu al meciului si in orice imagini, denumirea organizatorului sezonului competitional si a celei a competitiei Liga 1 “Partener” le vor fi asociate in permanenta numele partenerului LPF si, dupa caz, sigla si logoul acesteia”, potrivit Cotidianul.

Dupa ce consortiul format din grupul RCS&RDS si Antena 1 a cistigat drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 pe urmatorii trei ani, platind la sfirsitul saptaminii trecute cei 34 de milioane de euro aferenti, Realitatea a devenit partener al Ligii, ceea ce inseamna ca Antena 1 va trebui sa faca timp de trei ani, reclama Realitatii.

Orlando Nicoara denumeste aceasta actiune strategica a patronului trustului Realitatea-Catavencu, Sorin- Ovidiu Vantu, ‘jocuri de moguli’, in timp ce Realitatea justifica parteneriatul cu LPF pe site-ul sau, in alti termini. “Consecvent filozofiei sale de promovare a valorilor, trustul Realitatea-Catavencu sustine eforturile tuturor celor care se implica in reconstructia sportului romanesc si in renasterea performatelor acestuia”, se arata pe site-ul Realitatii TV.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.