Scandalul iscat in TVR de difuzarea casetei in care fostul ministru al Agriculturii Decebal Traian Remes este suspectat ca primeste mita face inca victime colaterale. Rodica Culcer a ramas fara atributii editoriale, fisa postului ei fiind inca neclara, iar jurnalistii care au avut o „buna colaborare“ cu ea au fost retrogradati. Madalina Radulescu, numita saptamina trecuta director interimar la Departamentul de Stiri de presedintele TVR, Alexandru Sassu, a mutat ieri fara nici o explicatie mai multi editori si producatori la jurnalul de noapte, la cel regional si la cel de prinz, informeaza NewsIn. Rodica Culcer, directoarea Departamentului de Stiri, nu a fost consultata in privinta noilor modificari.

Producatorul executiv Anca Lazarescu, editorii Ana Maria Panait si Liviu Popescu vor lucra pe viitor la „Jurnalul de noapte“. Doina Georgescu, Radu Gafta si Nadina Dogioiu, toti editori, au fost transferati la jurnalul regional. Noua organigrama a fost prezentata de Madalina Radulescu in sedinta de sumar. Ea nu si-a motivat in nici un fel decizia. Anuntul a venit la numai citeva minute dupa ce Radu Toma, membru in Consiliul de Administratie al SRTV, a prezentat echipei de stiri decizia de investire in functia de redactor-sef interimar a Madalinei Radulescu.

Editorii si producatorii transferati au fost inlocuiti de producatorul Dorin Muntean si de editorii Codruta si Cristian Marinescu. Pina in prezent, Muntean se ocupa de montaje in TVR, iar sotii Marinescu erau editori ai jurnalului regional. Potrivit unor surse din TVR, citate de NewsIn, acestia se vor ocupa de „Jurnalul TVR“ de la ora 19.00, de luni pina vineri.