Conform ANAF, cota de piata a Loteriei s-a redus dupa 2004 din cauza restrangerii retelei de vanzare si mandatare care reprezinta, in prezent, numai 64% din numarul existent in 2003. Reducerea cotei de piata a determinat, implicit, o scadere a veniturilor si a profitului companiei.

De asemenea, controlul a scos la iveala ca bugetele de venituri si cheltuieli, precum si indicatorii de performanta au fost fundamentati eronat in perioada 2003-2005. Pentru a putea sa incaseze drepturi salariale mai mari, cei din conducerea Loteriei au recurs la o smecherie financiara. Previziunile pentru veniturile Loteriei erau mult subevaluate, astfel ca, la sfarsitul fiecarui an, directorii se puteau mandri cu "depasirea planului". Acest lucru le-a permis sa-si acorde prime mai mari decat cele cuvenite. Cel mai mare "tun" a fost dat in 2004, cand profitul brut anual a fost cu 453 la suta mai mare decat cel previzionat.