Mecanicul de bord Hurchi, comandorul Adrian Marinescu si locotenentul Adrian Cioarba au murit dupa ce elicopterul Puma in care se aflau pentru un zbor de antrenament s-a prabusit in respectivul lac de acumulare.

Nici o secunda, scafandrii militari nu s-au impacat cu ideea ca mecanicul de bord Hurchi nu va avea parte de o inmormantare crestineasca ca si colegii lui, rapusi in acelasi teribil accident aviatic. Nu au acceptat ca trupul camaradului lor sa putrezeasca pe fundul lacului, sa ajunga hrana la pesti.

Timp de 14 zile, echipele de interventie au scotocit fiecare metru de apa, au sapat adanc in malul de pe fundul lacului si, pana la urma, au reusit. In cea de-a 14-a zi de cautari, prin apa imbacsita de combustibilul care s-a scurs din rezervorul elicopterului Puma, perdea prin care abia se putea vedea la zece centimetri, au gasit, la 250 de metri de mal, foarte aproape de locul in care s-a prabusit aparatul de zbor, un maldar de table infipte in mal. Au ridicat fiarele, resturi ale elicopterului, bucata cu bucata si, sub ele, undeva la opt metri adancime, au descoperit cadavrului mecanicului de bord.

Citeste si:

Va fi inmormantat azi

Constantin Hurchi isi va gasi odihna vesnica in Cimitirul Ghencea Militar, acolo unde azi vor avea loc funeraliile, cu toate onorurile militare. Tot acolo au fost inmormantati si comandorul Adrian Marinescu si locotenentul Adrian Cioarba - ultimul echipaj alaturi de care mecanicul de bord a zburat spre moarte.