Transavia se va extinde pe noi segmente de piata in 2008. In prezent, compania vinde in procent de peste 75% prin marile retele de retail. ''Vanzarile pe segmentul HoReCa nu reprezinta o preocupare in acest moment. Pasii nostri urmatori vor fi influentati de evolutia companiei, de ceea ce se intampla pe piata. Estimarile specialistilor arata ca in momentul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana consumul mediu anual de carne de pui se ridica la nivelul consumatorului european, circa 27 de kilograme pe cap de locuitor'', ne-a declarat Ioan Popa, director general Transavia. Compania, care comercializeaza peste 30.000 de tone de carne de pasare pe an, a evoluat spectaculos inca de la infiintare, capacitatile de productie crescand considerabil de la an la an. ''Am pornit la drum la 1 aprilie 1991, cand, printr-un imprumut bancar de 800.000 lei vechi, pe care l-am garantat cu propriul apartament, am cumparat prima ferma pe care am reconditionat-o si am pus-o in functiune. Aveam 8 angajati si o productie anuala de 150 de tone de carne de pui, cu un profit de 200.000 de lei vechi. Intotdeauna am crezut in lucrurile bine facute. Inainte de a incepe o afacere, cred ca trebuie sa cunosti foarte bine o serie de lucruri legate de marketing, de piata, sa ai deja niste repere clar stabilite si, de asemenea, sa ai cunostinte foarte solide in domeniul respectiv'', a mai spus Popa.In acest moment Transavia are 700 de angajati si produce, in numai o zi, aceeasi cantitate de carne de pui pe care a produs-o in 1991, primul sau an de activitate. ''La 16 ani de la lansare, Transavia este lider national pe piata produselor proaspete din carne de pui. Aceasta categorie detine cea mai mare cota in ceea ce priveste vanzarile companiei, produsele proaspete reprezentand peste 85% din productia si distributia zilnica'', a declarat reprezentantul Transavia.Compania si-a propus o crestere a cifrei de afaceri de la 42 milioane euro in 2006, la 50 de milioane euro in 2007.