Ultimele date de audienta pentru presa scrisa, facute publice de BRAT si masurate in perioada aprilie 2006-aprilie 2007, aduc o crestere importanta pentru Cotidianul.

Dupa relansare, cifrele Cotidianului
sint si mai spectaculoase In afara de cotidianul economic ĄZiarul Financiar" (+10%), doar trei ziare centrale (din 14 masurate) mai cunosc cresteri ale audientei, comparativ cu precedentele masuratori (din perioada ianuarie 2006-ianuarie 2006). Cotidianul are insa cea mai buna evolutie procentuala printre cotidienele centrale: +5,75%. ĄGandul" si ĄCurierul National" au cistigat 3, respectiv 2%, toate celelalte ziare centrale pierzind intre 1 si 6% din audienta. Astfel, Cotidianul cistiga mai mult de 7.000 de cititori, ajungind la o medie de 136.100 de cititori pe aparitie. E important de mentionat insa ca perioada masurata nu a inclus relansarea din mai 2007, care a dus practic la dublarea tirajului mediu vindut zilnic de Cotidianul, precum si la cresterea cu aproape 100% a numarului de abonati.

Pozitia de top a Cotidianului, intarita prin relansarea din mai 2007, facuta sub sloganul ĄPentru cititori de elita", este confirmata si de calitatea publicului: 33% dintre cititorii Cotidianului sint absolventi de invatamint superior (procent dublu fata de media din rindul populatiei urbane), in timp ce 41% provin din familii cu statut social AB (manageri, directori si profesionisti cu inalta educatie).

Numarul total de cititori ai celor 14 cotidiene centrale pentru care SNA Focus ofera date este de 3,587 milioane de persoane din mediul urban, variatia fata de valul anterior fiind nesemnificativa.

Nota: SNA Focus este realizat de BRAT, datele fiind culese in perioada 25 aprilie 2006-22 aprilie 2007. Univers: persoane intre 14 si 64 ani din mediul urban, aproximativ 9,028 milioane de persoane. Esantion: 21.829 de persoane.