Momentan, echipa retelei de restaurante este formata din aproximativ 500 angajati, atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central.
Conform estimarilor oficialilor companiei, lantul La Mama a avut in jur de 4000 de clienti zilnic, cele mai apreciate mancaruri fiind in general retetele proprii, alaturi de cele traditionale.
La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999, odata cu inaugurarea primului restaurant, in Bucuresti. In 2005, aceasta a devenit prima retea din Romania care a implementat si certificat standardele de calitate ISO 9001 si HACCP, in conformitate cu standardele europene, iar in 2007 a obtinut certificarea ISO 22000.
Tot in 2007, lantul de restaurante operat de companie a lansat si serviciul de home delivery, aceasta divizie acoperind la ora actuala circa 60% din suprafata Capitalei, prin intermediul a 10 masini.
In prezent, Trotter Restaurant opereaza 7 unitati La Mama, carora li se adauga doua cafenele Cafepedia, in Capitala, in zonele Alba Iulia si Universitatii.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro