Dupa 12 ani de la debutul sau pe piata, Peugeot Partner (alias Citroen Berlingo) trece la generatia urmatoare. Noul vehicul comercial usor (LCV) va fi disponibil din a doua jumatate a acestui an si va veni impreuna cu varianta pentru pasageri, Partne
Dupa 12 ani de la debutul sau pe piata, Peugeot Partner (alias Citroen Berlingo) trece la generatia urmatoare. Noul vehicul comercial usor (LCV) va fi disponibil din a doua jumatate a acestui an si va veni impreuna cu varianta pentru pasageri, Partner Tepee, ceea ce inseamna ca francezii au ganduri mari pentru 2008 in acest segment. Pentru o perioada insa, se va mai afla in productie si actualul model, dar acesta va fi "rebranduit" in Partner Origin. Lansat in 1996, Peugeot-ul Partner a avut succes atat in versiunea "duba" (utilitara, fara geamuri), cat si in cea MPV (Multi Porpouse Vehicle), vanzarile crescand de la an la an. Capitalizand acest succes de piata si constientizand ca actualul Partner "si-a trait traiul si si-a mancat malaiul", francezii de la Peugeot au decis ca anul acesta este anul schimbarii. Mai mult, ei au profitat de noua platforma a Peugeot-ului 308 pentru a contura noua gama de LCV-uri. Ceea ce, cu siguranta, se va vedea in performantele dinamice ale noului model
Noul Peugeot Partner are o lungime de 4.38 metri si un volum de incarcare de pana la 3.3 metri cubi. Sarcina utila este de 850 kg iar lungimea spatiului de incarcare, de 3.0 metri, daca se apeleaza la sistemul ingenios de pliere al scaunelor, Multi-Flex (in cazul lui Tepee, evident). Mai mult, Tepee va fi oferit cu un acoperis panoramic, de tip Zenith, menit a crea o ambianta placuta la bord, si pentru cei cu inclinatii "off-road" va fi disponibil un Tepee Outdoor. Va fi interesant de vazut cum va sta cu sistemul de tractiune... Tractiune (fata) sau integrala? Daca se va opta pentru a doua varianta, Tepee Outdoor va da fiori concurentei. De asemenea, in cazul noului Partner s-a pus accentul si pe design, nu numai pe utilitate, capacitate de incarcare, etc. Partea frontala se integreza perfect liniei de design a casei franceze si chiar seamana putin cu cea a lui Peugeot 1007, o masinuta care se integreaza perfect in traficul urban. Adio linii taiate cu toporul si arhitectura de cutie. Cel putin in fata! Din ratiuni de utilitate, in spatele unui LCV nu prea sunt permise artificiile. (S.R.N.)


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.