18 Decembrie 2007de Adrian Ungureanu

Lectura de un minut

FSA a aratat ca deficientele din sistemele Norwich Union Life au permis unor persoane sa pretinda ca sunt clienti ai firmei si sa obtina detalii precise despre conturi prin intermediul unitatilor call-center. In unele cazuri, acestia au modificat adr
FSA a aratat ca deficientele din sistemele Norwich Union Life au permis unor persoane sa pretinda ca sunt clienti ai firmei si sa obtina detalii precise despre conturi prin intermediul unitatilor call-center. In unele cazuri, acestia au modificat adresele si detaliile corespunzatoare conturilor bancare, ce le-a permis incasarea de polite in valoare totala de 4,6 milioane euro. Norwich Union Life a cooperat in timpul investigatiei si a fost de acord sa incheie o intelegere intr-un stadiu preliminar, ceea ce a condus la o reducere cu 30% a amenzii, la 1,78 milioane euro. Fara aceasta reducere, asiguratorul ar fi fost sanctionat cu 2,54 milioane euro, informeaza Mediafax.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.