Cu acest model, tunerii de la AC Schintzer au vrut sa demonstreze ca nu doar cei de la John Cooper Works sunt capabili sa jongleze cu tehnica lui MINI astfel incat sa rezulte un super hot-hatch. Propulsorul turbo de 1,6 litri dezvolta in mod nor
Cu acest model, tunerii de la AC Schintzer au vrut sa demonstreze ca nu doar cei de la John Cooper Works sunt capabili sa jongleze cu tehnica lui MINI astfel incat sa rezulte un super hot-hatch. Propulsorul turbo de 1,6 litri dezvolta in mod normal 175 CP, dar trecut prin tratamentul inginerilor de la AC Schintzer, puterea a fost sporita la 220 de "cai", aceasta fiind transmisa apoi unui tren de rulare indelung testat pe circuitul de la Nurburgring. Si caroseria a suferit modificari. Spoilerul fata are un design nou, jantele pot fi chiar si
de 18 inch, difuzorul spate a fost reproiectat pentru a lipi masina de sosea la viteze mari, in timp ce evacuarea dubla isi face simtita prezenta imediat ce soferul apasa cu hotarare pedala de acceleratie.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.