Pentru televizoarele LCD sau cele cu plasma, decizia de cumparare a consumatorilor este din ce in ce mai mult influentata de factori precum brandul si caracteristicile tehnice (34%), conform unei cercetari de piata realiz
Pentru televizoarele LCD sau cele cu plasma, decizia de cumparare a consumatorilor este din ce in ce mai mult influentata de factori precum brandul si caracteristicile tehnice (34%), conform unei cercetari de piata realizate de SNA Focus in perioada iulie 2006-iulie 2007 pe un esantion de 325.000 de persoane din mediul urban. Intre factorii care influenteaza achizitia, pretul are o pondere de 12%. Fata de anul 2006, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante in procesul de cumparare. Un alt factor de decizie (in special pentru populatia cu varsta cuprinsa intre 35 si 54 de ani) sunt designul produsului cumparat si tendintele in design interior. Consumatorii isi aleg televizorul pentru a completa stilul caminului, asociind designul cu notiunea de stil si valoare.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Dosarul Mineriadei | Procurorii au mers acasă la Ion Iliescu
Sursa: wall-street.ro