Despre viitorul media romanesti, el continua sa creada ca televiziunile de succes din Romania vor arata, peste zece ani, la fel ca OTV-ul. Sa se fi gandit la profitul lunar de doar o suta de mii de euro? Mogulul din Magheru recunoaste ca DDTV este un back-up, daca vreti, o acoperire, in cazul in care OTV ar fi inchis. Problema este ca, mai nou, unii vad senzationalul post ca fiind „trendsetterul“ televiziunilor comerciale romanesti. Diaconescu este deschizatorul de drumuri si de anchete jurnalistice. Cum asa? Spune el, „subiectele OTV sunt preluate de televiziuni si ziare, cu alte cuvinte fura (...) Noi incercam sa facem audienta cat mai mare cu bani cat mai putini. Posibile teorii ale conspiratiei, povesti ce implic a dragoste si violenta, iar daca este vorba de crima, cu atat mai bine - astea sunt subiectele noastre“. Cat despre publicitate, „avem clienti mici, dar stabili. Indiferent de ce audienta avem, luam aceiasi bani“.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro