Magazinul din Craiova, inaugurat dupa cele din Brasov, Sibiu, Cluj - Napoca si Targu Mures, care va fi deschis in 27 noiembrie, are o suprafata de vanzare de aproape 11.000 metri patrati si o oferta de peste 30.000 produse, din domeniile constructii, amenajari, tehnic si gradina. Compania intentioneaza sa continue extinderea, vizand deschiderea a cinci magazine pe an, in conditiile in care investitia medie este de 10 milioane de euro pentru fiecare unitate. Grupul a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 1,2 miliarde euro, situandu-se printre primele 12 lanturi europene de bricolaj.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro