Securitate - Campanie pe sosele 21 august-1 septembrie inseamna trafic intens, fiind perioada in care majoritatea concediilor ia sfarsit. Este perioada in care se va derula campania "Tine-ti viata in propriile maini", ce-si propune sa informeze sofe
Securitate - Campanie pe sosele 21 august-1 septembrie inseamna trafic intens, fiind perioada in care majoritatea concediilor ia sfarsit. Este perioada in care se va derula campania "Tine-ti viata in propriile maini", ce-si propune sa informeze soferii asupra riscului de a vorbi la telefonul mobil in timp ce conduc. Campania este initiata de reteaua Germanos si Nokia. Bucuresti, Cluj, Craiova, Constanta, Iasi si Timisoara sunt orasele vizate de "patrula Germanos", care le va oferi soferilor informatii privind avantajele utilizarii sistemului "maini libere" si fluturasi cu ajutorul carora obtin pana la 20% reducere la dispozitive Bluetooth Nokia in magazinele Germanos.   Copii - Program de fotbal Coca-Cola si Academia de Fotbal Braziliana au organizat in vara aceasta o tabara de fotbal la Rio de Janeiro. Alaturi de copii din Austria, Brazilia, Columbia, Republica Ceha, Ecuador, El Salvador, Haiti, Honduras, Mozambic, Scotia, Serbia, Spania, Suedia, Tanzania, Turcia si Venezuela au participat si romani cu varste intre 14 si 16 ani care au invatat la fata locului stilul brazilian de fotbal.   Cu umor - Nebunii pentru acasa Din august, Cassa Loco este imaginea companiei Proges, una dintre principalele companii de amenajari interioare. Instrumentele pe care se bazeaza campania sunt: brosurile vara-toamna 2007, spotul video, spotul radio, OOH-ul si site-ul www.proges.ro. Annamaria Anton-Bako, directorul de comunicare Proges, a declarat despre colaborarea cu artistii de la Cassa Loco: "Sunt cunoscuti, sunt diferiti de restul trupelor din show-biz-ul romanesc, spun lucrurilor pe nume". Campania a fost conceputa si implementata de agentia Utopium.   Concurs - Inscrieri la Eurobest Inscrierile pentru Eurobest Awards, aflat la cea de-a 12-a editie, se vor putea face incepand de la 30 august. Sectiunea de Media este o noutate in economia acestui festival, destinat creativitatii din publicitatea europeana. Celelalte sectiuni ale concursului sunt TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Interactiv, Marketing direct si Promotii si Campanii Integrate. Rezultatele Eurobest vor fi afisate online la 30 noiembrie.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.