Cu aceasta ocazie, Rimmel London si-a afisat noua imagine. Brandul, a carui imagine este Kate Moss, imbina de aceasta data culorile momentului cu atitudinea street fashion.
Infiintat in urma cu 200 de ani de Eugene Rimmel, acest imperiu al frumusetii a continuat sa prospere de-a lungul timpului. Astfel, la inceputul secolului XX, Rimmel devenise deja un brand cu renume in Europa.
Astazi, Rimmel London este prezent in peste 40 de tari si totalizeaza vanzari de peste 350 de milioane de euro.
Pentru ca imaginea tipic londoneza sa fie cat mai bine asociata brandului, Kate Moss a fost aleasa in 2002 drept ambasadoarea Rimmel London in lume.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeile care redefinesc felul în care ne bucurăm de artă
Sursa: start-up.ro
-
După Auchan a venit rândul REWE: Penny deschide primul magazin autonom din...
Sursa: retail.ro
-
Care sunt cei mai cunoscuți lideri de business din România?
Sursa: futurebanking.ro
-
Ben Affleck și Jennifer Lopez, la un pas de despărțire? Problemele conjugale...
Sursa: kudika.ro
-
Un tânăr senator USR, la bază IT-ist, a depus mai multe proiecte de lege...
Sursa: wall-street.ro