Star. Adrian Mutu va fi subiectul unui reality-show care se va difuza, in curand, pe unul dintre posturile de televiziune cu cea mai mare audienta din Romania Ieri, la Florenta, Briliantul a semnat un contract cu producatorul si regizorul Marius Dan
Star. Adrian Mutu va fi subiectul unui reality-show care se va difuza, in curand, pe unul dintre posturile de televiziune cu cea mai mare audienta din Romania Ieri, la Florenta, Briliantul a semnat un contract cu producatorul si regizorul Marius Daniel Popa (presedintele companiei americane de film Destinies Films) pentru realizarea unui reality-show, precum cele deja prezente pe micile ecrane despre familiile Columbeanu si Prigoana. Legatura dintre regizorul Marius Daniel Popa si Adrian Mutu a fost realizata de impresarul Ana Maria Prodan. Briliantul a primit deja doua milioane de dolari pentru a se lasa filmat, timp de trei luni. Emisiunea va fi produsa de Bogdan Naumovici, Creative Director la Leo Burnett Romania, companie de publicitate care realizeaza cam 80 de spoturi anual, cate unul la fiecare trei zile. De mai multi ani ea a fost declarata cea mai buna agentie din Centrul si Estul Europei, cu zeci de premii si nominalizari la Festivalul Golden Drum de la Portoroz, cel mai important festival de publicitate din aceasta zona a continentului. Este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii cinci ani la Ad? Or si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania. Reusitele agentiei sunt puternic legate de numele lui Naumovici. El a jucat, fara doar si poate, rolul "revolutionarului" la Leo Burnett in incercarea de a deveni cea mai creativa si mai strategica agentie din Romania. Bogdan Naumovici a realizat si campania de lansare si promovare a ziarului Cancan. "Mutu-show" se va difuza, de cinci ori pe saptamana, timp de trei luni si va dura cate o jumatate de ora luni, marti, miercuri, joi si vineri si o ora sambata. In faza de proiect emisiunea se doreste mult mai complexa decat cele care se difuzeaza in prezent. Mutu isi va comenta si golurile, atragand, in acest fel o audienta si mai mare in randul iubitorilor de fotbal, care nu se numarau printre telespectatorii fideli ai talk-show-rilor existente. Principalele posturi de televiziune din Romania, se afla in negocieri pentru preluarea acestei emisiuni, in faza avansata aflandu-se Pro TV.


Despre autor:

Cancan

Sursa: Cancan


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.