Racoare Se pare ca vara aceasta, neobisnuit de calda, e strans legata de publicitate. Temperaturile ridicate aprind scanteia creativa atat a agentiilor de publicitate, cat si a celor de media. Asa se intampla ca DDB Bucuresti si Media Direction
Racoare Se pare ca vara aceasta, neobisnuit de calda, e strans legata de publicitate. Temperaturile ridicate aprind scanteia creativa atat a agentiilor de publicitate, cat si a celor de media. Asa se intampla ca DDB Bucuresti si Media Direction au realizat si implementat impreuna un proiect pentru marca Lipton. Acestea au montat un tunel cu stropi de apa de 10 metri lungime in fata Cercului Militar National Bucuresti intr-o zona cu trafic pietonal intens, unde nu exista copaci sau alte posibilitati de a te feri de razele puternice ale soarelui. Apa folosita este potabila, fiind filtrata pentru eliminarea impuritatilor si ii ajuta pe pietoni sa se racoreasca.  Proiectul a fost implementat in parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti si Apa Nova. De apreciat este faptul ca inainte de promovarea marcii in aceasta comunicare neconventionala s-a tinut cont de simplul cetatean. Acest tip de comunicare este strans legat de valorile marcii, insa cea mai importanta este perceptia consumatorului, iar acesta este un caz de "win-win situation".


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.