In urma cu un an si ceva, cand pe soselele Romaniei se murea pe capete, mai-marii din politie dadeau asigurari ca noul Cod Rutier va rezolva lucrurile. O armata de specialisti a pritrocit luni de zile la noul Cod, dupa care mintile alesilor din Parl
In urma cu un an si ceva, cand pe soselele Romaniei se murea pe capete, mai-marii din politie dadeau asigurari ca noul Cod Rutier va rezolva lucrurile. O armata de specialisti a pritrocit luni de zile la noul Cod, dupa care mintile alesilor din Parlament au mai adus si ei niscaiva prevederi. A iesit aproape cu forcepsul forma finala a “legii soselelor”, care a facut furori printre soferi. Tristetea conducatorilor auto a fost insa una de scurta durata. Nici nu s-a uscat bine cerneala in paginile Codului Rutier, ca o parte din greii de la Interne s-au si pus pe facut modificari.
Daca ar fi sa ne luam dupa scriptele politiei, numarul accidentelor de pe soselele tarii a ramas relativ constant, pe toata perioada cat vechea legislatie rutiera a fost ciopartita si inlocuita cu cea europeana. Concluzia nu poate fi decat una singura. Indiferent de sanctiunile pe care le risca, multi soferi dau dovada de aceeasi inconstienta atunci cand se urca la volan. Dovada sunt si accidentele, multe dintre acestea fiind provocate de cu totul alte cauze decat cele “clasice” din legea rutiera.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.