Advertisingul digital reprezinta urmatoarea provocare pentru agentiile specializate Prea multa informatie omoara informatia! Aceasta este concluzia grupurilor de comunicare reunite la recentul festival de publicitate de la Cannes, ce a avut loc

Advertisingul digital reprezinta urmatoarea provocare pentru agentiile specializate

Prea multa informatie omoara informatia! Aceasta este concluzia grupurilor de comunicare reunite la recentul festival de publicitate de la Cannes, ce a avut loc intre 17 si 23 iunie. Media traditionala, precum ziarele, revistele, radioul, televiziunea sau afisajul, este atat de saturata de mesaje incat si-a pierdut impactul de altadata, relateaza site-ul generation-nt.com.

„Internetul este adeva­ratul pol de crestere pentru publicitate, asa cum India si China sunt provocari de crestere economica la nivel geografic", a folosit o comparatie Olivier Fleurot, director Publicis Worldwide, al patrulea grup de publicitate la nivel mondial. Investitiile in advertising au reprezentat 6% in 2006 si vor creste cu 10% pana in 2010. Marile grupuri de comunicare care privesc web-ul ca pe un integrator de publicitate sunt dispuse sa cheltuiasca miliarde de dolari pentru a cumpara specialisti in comunicare on-line, asa cum au facut Yahoo cu achizitionarea Right Media, Google cu Double Click sau Microsoft cu aQuantive. Agentia Publicis, din Franta, prin cumpararea Digitas, spera sa obtina 25% profit din publicitatea numerica, pana in 2010.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.