Conceptul propus de Publicis si denumit "Truisme" o pozitioneaza pe Fulga ca pe o "vacuta de incredere", un personaj inocent, pur (asemenea produsului) si de necontrazis. "Mai m-am gandit....", anunta Fulga, care spune acum, cu acelasi aer zglobiu, si adevaruri despre natura, lume si, bineinteles, despre lapte. Fulga este mai animata si mai expresiva, si dispune de o noua voce, care a fost gasita dupa indelungi cautari si zeci de copii ascultati.
Deocamdata au fost dezvoltate 2 spoturi TV de 20 secunde fiecare, numite "Fulga si baietelul" si "Fulga si fetita", iar primul spot este difuzat pe posturile de televiziune din data de 9 iunie 2007. In afara de campania TV, Fulga va fi prezenta in machete publicitare in reviste pentru copii, reviste pentru mame si o carte de colorat.
Publicis este agentia care semneaza noua campanie de comunicare si agentia care se ocupa de imaginea brandului din luna aprilie a acestui an, cand a castigat licitatia organizata de Albalact. "Publicis este o agentie cu un solid input strategic si stim ca va aduce un nou suflu marcii Fulga", spune Alexandra Rusu, managing partener la MGT Business Services si consultant de marketing pentru Albalact.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro