Inzestrate cu istetime, simt de raspundere si, de ce nu, chiar cu sentimente nobile, aceste microparticule din compozitia fluidelor noastre casnice sint expresia unui nou animism in care ustensilitatea revrajeste lumea prin fantasma publicitara.
Noua magie a advertisingului reface, cu mestesugul tehnologiilor, textura de interdependente si legaturi mistice visata de maestrii Renasterii. Caci daca pina mai ieri credeam ca doar oamenii si animalele, cel mult, dispun de inteligenta, iata ca publicitatea ne vorbeste despre detergent ca despre o spalatoreasa tenace si despre ibuprofen ca despre un detectiv particular angajat sa investigheze cauza durerii. La cit de destepte par aceste particule in ultima vreme, mi-e teama ca, in curind, o sa putem vedea campionate ale detergentilor, unde favoritii nostri ii surclaseaza pe ai lor la facut clabuci. Fireste, daca japonezii organizeaza lupte de paianjeni, de ce nu s-ar organiza si concursuri de scos pete intre detergenti sau campionate de eliminat balonarile, intre iaurturi?
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro