Cea mai mare gara a Romaniei este codasa la modernizari. In timp ce alte statii de cale ferata au fost modernizate si tranformate in eurogari, conducerea CFR SA nu a reusit sa modernizaze nici macar peroanele din Gara de Nord. Firma care trebuia sa
Cea mai mare gara a Romaniei este codasa la modernizari. In timp ce alte statii de cale ferata au fost modernizate si tranformate in eurogari, conducerea CFR SA nu a reusit sa modernizaze nici macar peroanele din Gara de Nord. Firma care trebuia sa se ocupe de modernizarea si inaltarea peroanelor din Gara de Nord, CCCF Bucuresti, a dat faliment, spun reprezentantii CFR SA. A lasat totusi in urma trei peroane modernizate din cele 14 contractate in urma licitatiei organizate pe vremea fostului ministru al transporturilor, Miron Mitrea. Potrivit conducerii CFR SA, contractul pentru inaltarea peroanelor este in litigiu. In replica, reprezentantii CCCF Bucuresti ne-au declarat ca problemele privind peroanele din Gara de Nord au fost solutionate. “Noi am castigat procesul cu CFR SA si am cerut daune. Ministerul Transporturilor a platit numai o parte din lucrarile la inaltarea peroanelor”, ne-a declarat Nicusor Constantinescu, directorul general al CCCF Bucuresti. El a negat fapul ca CCCF este in faliment. “CCCF nu este in faliment. Este o procedura de reorganizare judiciara”, a mai spus Nicusor Constantinescu.

La sfarsi tul anului 2002, CFR SA a inceput procedurile de achizitie publica prin licitatie pentru lucrarile de inaltarea peroanelor din Gara de Nord. In acest scop, a fost incheiat cu CCCF Bucuresti, la data de 16 ianuarie 2003, un contract in valoare de 53,6 miliarde de lei vechi fara TVA, cu durata executiei initiala de 30 de luni, respectiv 1 februarie 2003-1 august 2005.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.