Lantul farmaceutic HelpNet a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere a cifrei de afaceri cu 38%, la circa 12 mil. euro, comparativ cu perioada similara a anului trecut. In mare parte, cresterea se datoreaza vanzarilor impresionante
Lantul farmaceutic HelpNet a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere a cifrei de afaceri cu 38%, la circa 12 mil. euro, comparativ cu perioada similara a anului trecut. In mare parte, cresterea se datoreaza vanzarilor impresionante de produse dermatocosmetice, segment ce a raportat o crestere de 35%.
Rezultatul financiar a fost influentat pozitiv de orientarea strategiei de business spre activitati de educare, care au ca principal beneficiar clientul. Societatea a lansat in luna februarie campania de educatie "Femeile destepte au pielea mai frumoasa", astfel punandu-se accentul pe promovarea produselor, in paralel cu actiuni de informare a clientilor. Oficialii HelpNet spun ca ideea acestei campanii a pornit de la cererile tot mai numeroase venite din partea femeilor, care doresc sa stie cat mai multe despre produsele de sanatate si frumusete diferentiate pe nevoile lor specifice.
"HelpNet a inteles nevoile femeii moderne, interesate de felul in care arata si de produsele care i se potrivesc cel mai bine. Femeile din Romania au preluat trendul care exista de mai multi ani in tarile occidentale, prin care ingrijirea si pastrarea frumusetii se face cu produse dedicate unei probleme specifice, nu cu produse de masa, indiferente la anumite particularitati", a spus Roxana Minculescu, Group Category Manager HelpNet.
Help Net Farma este una dintre cele mai puternice retele de farmacii din Romania, a doua dupa reteaua Sensiblu, si detine in prezent 95 de farmacii in toata tara, cu peste 800 de angajati. HelpNet Farma este parte a grupului Farmexim, cu actionariat 100% romanesc.
Grupul a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri de 141 milioane euro, iar pentru 2007 se estimeaza ca va creste la 195 milioane euro. Pentru aceasta, compania va continua procesul de dezvoltare si de consolidare, prin investitii de tip brownfield (achizitii). Firma va investi peste 2,5 milioane de euro in infrastructura, sisteme, resurse umane si brand. Principalii competitori pe piata de farmacii sunt Sensiblu, Catena si Dona.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.