Lantul Mr. Bricolage este dezvoltat pe plan local de firma Bricoexpert, care detine franciza pentru Romania, din actionariatul acesteia facand parte compania franceza si mai multe persoane fizice.
Centrul comercial, amplasat in zona Vitan din Capitala, a necesitat investitii de circa sapte milioane de euro. Planurile companiei vizeaza dezvoltarea unei retele de 30 de magazine, in orasele cu peste 150.000 de locuitori, volumul total de investitii fiind estimat la 220 de milioane de euro. Potrivit raportului financiar al Mr. Bricolage, reteaua din Romania se va extinde cu 1-2 magazine pe an, pentru 2007 fiind planificat un singur proiect, cu o suprafata de 6.000 de metri patrati. Compania franceza a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde euro, in crestere cu 2,8%, in conditiile in care 136 de milioane de euro au reprezentat incasarile realizate de magazinele din strainatate.
Piata centrelor comerciale de do-it-yourself din Romania este dominata de compania germana Praktiker si de cea franceza Bricostore, care detin 16, respectiv sapte locatii.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro