Primul magazin Mr. Bricolage din Romania, deschis in luna noiembrie a anului trecut in Bucuresti, estimeaza pentru primul an de operare o cifra de afaceri de 14 milioane de euro, potrivit raportului financiar al retelei franceze de centre de tip do-i
Primul magazin Mr. Bricolage din Romania, deschis in luna noiembrie a anului trecut in Bucuresti, estimeaza pentru primul an de operare o cifra de afaceri de 14 milioane de euro, potrivit raportului financiar al retelei franceze de centre de tip do-it-yourself.
Lantul Mr. Bricolage este dezvoltat pe plan local de firma Bricoexpert, care detine franciza pentru Romania, din actionariatul acesteia facand parte compania franceza si mai multe persoane fizice.
Centrul comercial, amplasat in zona Vitan din Capitala, a necesitat investitii de circa sapte milioane de euro. Planurile companiei vizeaza dezvoltarea unei retele de 30 de magazine, in orasele cu peste 150.000 de locuitori, volumul total de investitii fiind estimat la 220 de milioane de euro. Potrivit raportului financiar al Mr. Bricolage, reteaua din Romania se va extinde cu 1-2 magazine pe an, pentru 2007 fiind planificat un singur proiect, cu o suprafata de 6.000 de metri patrati. Compania franceza a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde euro, in crestere cu 2,8%, in conditiile in care 136 de milioane de euro au reprezentat incasarile realizate de magazinele din strainatate.
Piata centrelor comerciale de do-it-yourself din Romania este dominata de compania germana Praktiker si de cea franceza Bricostore, care detin 16, respectiv sapte locatii.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.