In comparatie cu Yahoo si Google, Quigo ofera transparenta si control intr-o industrie care poate fi adeseori lipsita de transparenta, comenteaza "New York Times". Desi Google si Yahoo sunt platiti pentru a plasa publicitate contextuala pe pagini web, ei nu ofera informatii advertiserilor despre site-urile in care sunt afisate reclamele.
In comparatie cu aceste companii, Quigo ofera advertiserilor nu doar o lista cu site-urile exacte in care apar reclamele lor, dar si posibilitatea de a cumpara reclama doar pe anumite pagini web. De asemenea, Quigo permite site-urilor unor companii de media precum ESPN.com si FoxNews.com sa se ocupe singuri de relatia cu advertiserii.
Quigo detine, in prezent, putin sub 10% din piata de publicitate contextuala.
Publicitatea contextuala a generat, anul trecut, venituri de 2 miliarde de dolari, ceea ce inseamna circa 13% din sumele alocate publicitatii online, potrivit companiei de cercetare eMarketer. Aproximkativ 60% din aceste venituri au fost ale companiei Google. Google ocupa astfel prima pozitie in piata publicitatii online, fiind urmat de Yahoo.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro