Lobby-ul facut de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) pentru introducerea taxei de prima inmatriculare s-ar putea intoarce impotriva asociatiei. Este putin probabil ca romanii sa riste sa achizitioneze o masina si sa plate
Lobby-ul facut de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) pentru introducerea taxei de prima inmatriculare s-ar putea intoarce impotriva asociatiei. Este putin probabil ca romanii sa riste sa achizitioneze o masina si sa plateasca o taxa care in curand ar putea fi micsorata sau chiar eliminata. Reducerea a fost anuntata ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, care a avut grija sa anunte ca, cei care au platit deja nu vor primi rambursari.
Taxa a fost gandita exclusiv pe considerente de protectie a mediului. Ministrul Mediului, Sulfina Barbu, a prezentat o imagine de cosmar: peste 50% din parcul auto autohton este format din masini cu o vechime de 12-15 ani, cu un grad ridicat de poluare. Pentru ca nu toti romanii isi permit masini noi, efectul noii taxe se va intoarce ca un bumerang impotriva elanului ecologist al celor doi ministri. In cele mai multe cazuri posesorul unei Dacii vechi nu are bani de o masina noua, dar o data cu noua taxa nu-si permite nici o masina second-hand, dar care respecta normele euro 3 sau 5. (F.R.)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.