Cu o luna inainte de editia de anul acesta a Campionatului national de fotbal american Super Bowl, care va avea loc in Miami, SUA, inca nu sunt cunoscute echipele care se vor confrunta pe 14 februarie. Insa ce se stie cu siguranta este ca pentru 30 d
Cu o luna inainte de editia de anul acesta a Campionatului national de fotbal american Super Bowl, care va avea loc in Miami, SUA, inca nu sunt cunoscute echipele care se vor confrunta pe 14 februarie. Insa ce se stie cu siguranta este ca pentru 30 de secunde de publicitate se va plati suma-record de 2,6 milioane de dolari. In ciuda acestui lucru, postul de televiziune CBS, care va difuza campionatul, a vandut pana acum 80% din spatiul publicitar disponibil, care totalizeaza aproximativ 30 de minute. Acesta este calupul publicitar tipic al Super Bowl. Mari companii ca Anheuser-Busch, FedEx, General Motors, Diamond Food, Carrer Builder, GoDaddy, dar si Pepsi au cumparat deja spatiu pentru reclame, scrie "The Times". Alte companii, inclusiv studiouri de film, care au achizitionat secunde de publicitate la Super Bowl, nu au dorit sa-si faca publice numele pana aproape de inceperea campionatului. Conform statisticilor, in medie 80-90 de milioane de americani se uita la Super Bowl.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.