Compania va oferi solutii atat pe telefon, cat si pe e-mail, fax sau Internet. Centralizarea datelor va
Compania va oferi solutii atat pe telefon, cat si pe e-mail, fax sau Internet. Centralizarea datelor va face posibila eficientizarea activitatii companiei. Centrul numara 35 de angajati si va functiona nonstop.
Piata de curierat international inregistreaza o crestere anuala de 25% si se apreciaza ca ritmul se va accelera o data cu intrarea Romaniei in UE, datorita disparitiei marii majoritati a barierelor vamale existente in prezent. Mihai Manole
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro