Ploaia abundenta care a cazut inaintea cursei nu era o veste prea buna pentru Michael. Michelin isi probase superioritatea pneurilor pentru pista uda in calificari, atunci cand Renault obtinuse primele doua pozitii, cu primul pole pentru Fernan

Ploaia abundenta care a cazut inaintea cursei nu era o veste prea buna pentru Michael. Michelin isi probase superioritatea pneurilor pentru pista uda in calificari, atunci cand Renault obtinuse primele doua pozitii, cu primul pole pentru Fernando de la Marele Premiu al Canadei incoace, iar Schumi obtinuse dreptul de a pleca doar de pe linia a treia a grilei. Iar startul cursei avea sa ii confirme germanului circumspectia. Alonso a plecat ca din pusca si, foarte rapid, a pus 15 secunde distanta intre el si urmatorul clasat, colegul de echipa Giancarlo Fisichella. La acel moment, nu stiu cati erau cei care mai credeau intr-o schimbare a verdictului intrecerii. Pista incepuse insa sa se usuce pe trasa ideala si, la prima serie de oprire la boxe, primele masini care aveau pneuri Michelin au plecat pentru a doua treime a cursei cu "intermediare" tocite. Lui Alonso, in schimb, i-au pus pe puntea fata unele noi. si imediat s-a vazut ca a fost o decizie proasta.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.