Compania Colgate-Palmolive a anuntat, intr-un comunicat de presa dat publicitatii ieri, o cifra de profit trimestriala de 54,2%. Daca se exclud costurile de restructurare in valoare de 115,9 milioane de dolari, cifra de profit pentru al doilea trimes
Compania Colgate-Palmolive a anuntat, intr-un comunicat de presa dat publicitatii ieri, o cifra de profit trimestriala de 54,2%. Daca se exclud costurile de restructurare in valoare de 115,9 milioane de dolari, cifra de profit pentru al doilea trimestru din 2006 se ridica la valoarea record de 56,1%. Vanzarile si volumul de tranzactii au sporit si ele, mai ales datorita investitiilor serioase realizate de companie in campaniile de promovare a produselor sale. Astfel, vanzarile pe unitate au sporit cu 6%, iar volumul de tranzactii pe unitate cu 4%, in ciuda unei cresteri globale a preturilor de 1,5%. Reuben Mark, presedinte si director executiv al companiei, a anuntat cresteri ale vanzarilor de 12% la nivel international, precum si cresteri de doua cifre in America de Nord, America Latina si Asia. Mark se declara optimist in ceea ce priveste nivelul viitor al vanzarilor si profiturilor: "Pe viitor, ne asteptam ca profitul, inainte de efectuarea cheltuielilor de restructurare, sa se mareasca, acest lucru fiind rezultatul initiativelor noastre de reducere a costurilor, al sistemului de preturi imbunatatit, al economisirii in ceea ce priveste restructurarea si promovarea".
Ian Cook, COO al companiei, a adaugat ca, castigurile se datoreaza in mare parte noilor produse introduse de companie si campaniilor publicitare intense.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.