Structura cifrei de afaceri cuprinde servicii precum cel de mailing adresat, adica servicii de expediere de plicuri cu costuri de productie incluse, cu o pondere de 13,9% in total, echivalent cu 1,5 milioane de euro. Administrarea si brokerajul de baza de date detine 11% din totalul industriei de marketing direct, echivalent cu 1,1 milioane de euro, iar cea de promotii totalizeaza 15,3% sau 1,6 milioane de euro. Ramuri importante in industria marketingului direct sunt si cele de teleservices, care au generat afaceri de 1 milion de euro, de vanzare prin corespondenta (1,4 milioane de euro), creatie si consultanta in marketing direct (1 milion de euro) si letterbox marketing (405 mii de euro).
Cresteri semnificative au fost inregistrate in vanzarea prin corespondenta, cu un salt de 127% fata de anul 2004, si creatia si strategia de marketing direct, care a cunoscut o majorare de 79%. Asociatia Romana de Marketing Direct a fost infiintata in anul 2003 si numara in prezent 32 de membri.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro