Cifra de afaceri in industria de marketing direct din Romania a depasit in anul precedent valoarea de 10 milioane de euro, potrivit datelor centralizate de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). Marketingul direct devine astfel unul dintre domeniile cu cel mai rapid ritm de crestere de la noi.
Structura cifrei de afaceri cuprinde servicii precum cel de mailing adresat, adica servicii de expediere de plicuri cu costuri de productie incluse, cu o pondere de 13,9% in total, echivalent cu 1,5 milioane de euro. Administrarea si brokerajul de baza de date detine 11% din totalul industriei de marketing direct, echivalent cu 1,1 milioane de euro, iar cea de promotii totalizeaza 15,3% sau 1,6 milioane de euro. Ramuri importante in industria marketingului direct sunt si cele de teleservices, care au generat afaceri de 1 milion de euro, de vanzare prin corespondenta (1,4 milioane de euro), creatie si consultanta in marketing direct (1 milion de euro) si letterbox marketing (405 mii de euro).
Cresteri semnificative au fost inregistrate in vanzarea prin corespondenta, cu un salt de 127% fata de anul 2004, si creatia si strategia de marketing direct, care a cunoscut o majorare de 79%. Asociatia Romana de Marketing Direct a fost infiintata in anul 2003 si numara in prezent 32 de membri.