Scopul acestei campanii este popularizarea ideii de comunicare electronica in randul tuturor categoriilor sociale, fara discriminari si fara interdictii. Organizatorii, vor asigura participantilor, pe tot parcursul festivalului, accesul la internet. Acestia, vor putea sa isi verifice casutele postale electronice, vor putea tine legatura cu familia si prietenii sau partenerii de afaceri. Alte actiuni ale campaniei, sunt organizarea unei caravane de laboratoare de informatica mobile in cateva tabere scolare de pe teritoriul Romaniei si lansarea unor spatii publice, in care accesul la internet sa fie gratuit. MCTI isi propune sa continue aceasta campanie de popularizare a folosirii internetului, cu niste programe de educare a tinerilor in privinta navigarii sigure pe internet, pentru a evita abuzurile online.
Despre autor:
Sursa: Cronica Romana
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro