Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar i
Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar in Romania. Intitulat ""Cursa"", spotul este semnat de Graffiti BBDO si a fost produs de casa de productie Castel Film, iar regia ii apartine lui Gordon Clark, care a lucrat cu Alex Sterian. Ideea care sta la baza spotului este aceea de joc, de competitie, atat de specifica adolescentilor, publicul-tinta al acestei campanii. Provocarea care determina explozia de energie a celor antrenati in cursa este o bomboana Juicy Fruit. Sloganul este unul pe limba publicului-tinta, continand ideea de provocare si dinamism: ""Go gET iT"". Spotul reuseste sa surprinda o stare de spirit si sa creeze atmosfera.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Dosarul Mineriadei | Procurorii au mers acasă la Ion Iliescu
Sursa: wall-street.ro